جابه جایی میز کار و بسته بندی آن به صورت گام به گام

جابه جایی میز کار و بسته بندی ان به صورت گام به گام :  جابه جایی میز کار و وسایل چوبی بسیار سنگین جزء جابه جایی های سخت و طاقت فرسا در اسباب کشی محسوب می شود . در روند انتقال و جابه جایی وسایل از خانه ای به خانه ی دیگر صدها تصمیم مهم و اساسی وجود دارد . برای پیش بردن اهداف خود در اسباب کشی ضروری است که تمامی این نکات و این تصمیم ها با دقت صورت بپذیرد . یکی از این تصمیم های مهم و اساسی در اسباب کشی این می باشد که چه کارهایی در اسباب کشی و جابه جایی اثاثیه باید انجام داد و یا کدام یک از وسایل و اثاثیه ها می توانند گزینه ی و یا اهدا و یا هدیه دادن به اشنایان مناسب تر می باشد .

 

میز کار در اغلب اثاث کشی جز جابه جایی های سخت می باشد . در جابه جایی میز کار دلایل و علت های نهفته ی زیادی وجود دارد ( طراحی – ارزش معنوی – کارآمدی ) . به همین دلایل امکان دارد فرد میز کار خود را دوست داشته و قصد داشته باشد آن را با خود به خانه ی جدید بدون اینکه توجهی به هزینه ی انتقال آن داشته باشد انتقال دهد . اگر تمامی این موارد صحیح است باید یاد بگیرید که خودتان چگونه می توانید یک میز کار سنگین را جابه جا کنید .

 

باربری تهران , اتوبار

میزها دارای تنوع زیادی و در اندازه – شکل – وزن و طراحی های متعددی می باشند . با این تفاصیر اماکن دارد که انتقال و جابه جاثیی میز کار به خانه ی دیگر بسیار طاقت فرسا باشد . حتی این امکان نیز وجود دارد که در درب ورودی میز گیر کرده باشد چون میز ابعاد بزرگتری نسبت به در دارد . برای جابه جایی و انتقال میز کار سنگین خود بهترین راه ها را بیاموزید . تا بتوانید اثاثیه ی دلخواه خود را به راحتی جابه جا کنید .

آنچه برای جابه جایی میز کار به آنها نیاز است .

به طور معمول استخدام باربران حرفه ای حمل اثاثیه و حمل بار, ساده ترین راه برای انتقال و جابه جایی یک میز سنگین می باشد . به این ترتیب شما بدون هیچ زحمت و دغده ای میز کار سنگین خوذد را به خانه ی جدید خود انتقال داده اید . میز کار سنگین شما به راحتی به ماشین باربری انتقال داده شده و حمل شده و تخلیه می گردد و در آخر تحویل شما در خانه ی جدید شما می گردد .

مشکل اساسی که در استخدام شرکت های اتوبار و باربری به متنظور انتقال و جابه جایی میز کار و یا هر وسیله ی سنگین دیگری که در خانه وجود دارد این است که برای خدمات جابه جایی شما باید متقبل هزینه های گزافی باشید . پس توصیه می شود که با ارزیابی با دقت کامل وضعیت خود و مسافت کوتاه اسباب کشی با خبر کردن چند دوست و یا آشناهای خود , با وسیله ی نقلیه ی اجاره ای که برای حمل و نقل ایمن اجاره شده امکان دارد شانس خود را آزموده و جابه جایی میز کار خود را بدون کمک خواستن از شرکت های حرفه ای که در این حرفه فعالیت دارند , این چالش را پشت سر بگذارید .

پیش از جابه جایی میز کار چه کارهایی باید انجام داد ؟

یک میز کار سنگین به هیچ وجه نمی تواند فردی به تنهایی آن را جابه جا کند . این کار با اینکه غیر ممکن است بسیار خطرناک هم می باشد . پس برای اینکه با خیال راحت این جابه جایی را انجام دهید به چندین کمک کننده نیاز دارید . از روکش های بسته بندی حباب دار می توانید برای پوشش دادن آن استفاده کنید . همچنین به منظور محافظت بیشترو مناسب تر به چند پتوی ضخیم نیز نیاز می باشد . از نوار بسته بندی نیز می توانید برای محکم شدن بسته بندی استفاده کنید . با ما همراه باشید تا شما را با بسته بندی و جابه جایی میز کار سنگین خود اشنا کنیم .

چگونه می توان یک میز را برای جابه جایی بسته بندی کرد ؟

محافظت از میز کار در برابر صدمات احتمالی وارده در زملن اتقال و جابه جایی , قبل از تلاش برای اینکه از اتاق مطالعه حرکت داده شود ,یکی از کوچک ترین راه های جابه جایی میز کار توسط شما محسوب می شود .

اگر در هنگام جابجایی با احتیاط حمل شود در پایان کار بخاطر سالم رسیدن به مقصد خوشحال خواهید شد .

مرحله اول : میز را از همدیگر جدا کنید .

چانکه میز شما دارای قسمت هایی است که از همدیگر قابل جدا شدن هستند , بهترین کار این است که برای آسان تر شدن کار جابجایی تمامی این عناصر جدا شونده را از همدیگر جدا کنید . برای جدا سازی بعضی از قطعات جدا شونده شاید نیاز به یک پیچ گوشتی هم داشته باشید , کشوها و قسمت های شیشه ای و یا قفسه ها با هر جدا شدن هم کار جابجایی راحت می شود و هم از سنگینی و حجم میز کاسته میشود .

مرحله دوم :

بعد از اینکه کار جدا سازی عناصر جدا شونده میز به اتمام رسید , هر قسمت جدا شده را با بسته بندی ایمن و با پوشاندن کاور مناسب محافظت کنید . بعد از اینکه با احتیاط بسته بندی کردید با نوار چسب بپیچید تا در صورت تکان خوردن لیز نخورد و محکم باشد . به طور مثال : امکان دارد میز قسمت شکننده داشته باشد که بعد جدا شدن با پتو بپوشانید و بسته بندی کنید .

مرحله سوم : آماده سازی کشو ها .

کشو هایی که سبک است را می توانید با نوار و یا ریسمان و … محکم ببندیید و نیازی نیست که آنها را از میز جدا کنید , ولی اگر کشو ها از وسایل سنگین پر باشد باید با احتیاط تمامی وسایل داخل کشو ها را خالب و بسته بندی کنید .

مرحله چهارم :

بعد از اتمام کار جدا سازی عناصر جدا شونده میز و بسته بندی آن ها , با احتیاط چارچوب اصلی میز را با پتو های ضخیم بسته بندی کنید و از نوار یا بسته بندی کشی برای ثابت ماندن پتو در موقعیت خود استفاده کنید , تا در صورتی که میز به جایی برخورد کرد آسیب نبیند .

جابجا کردن میز کار بدون نیاز به کمک شرکت های باربری

بعد پایان یافتن تمامی مراحل جدا سازی عناصر میز و بسته بندی نوبت به جابجایی میز کار به خارج از منزل می رسد تا به کمک وسیله ی نقلیه جابجا شود . با انجام مراحلی که در قسمت پایین گفته خواهد شد کار جابجایی را درست انجام خواهید داد . قبل از اقدام به جابجایی میز نقشه خروج را در نظر بگیرید , با در نظر گرفتن نقشه خروج هنگام جابجایی میز کار مشکلی پیش نخواهد آمد .

قسمت هایی که در هنگام جابجایی امکان دارد باعث ایجاد مشکل شود مانند :

  • پله های باریک
  • درب های کوچک
  • راهروهای تنگ
  • گوشه های تیز و تنگ
  • و ….

تا جایی که امکان دارد این موانع را از سرراه حذف کنید .

در هنگام جابجایی از لغزنده ها مکم بگیرید یک طرف میز که توسط شخص دوم بلند می شود شما نیز در زیر هر پایه میز لغزنده قرار دهید . تاجایی که امکان دارد از بلند کردن یکباره میز کار خودداری کنید زیرا در این صورت هم بار سنگین را متحمل می شوید و هم احتمال آسیب به میز کار بسیار بالا می شود . با کمک گرفتن از پایه های لغزنده سنگینی میز کار به قسمت کف اتاق می رسد و کار جابجایی برایتان آسان می شود .

بعد از اینکار دیگر مشکلی در هنگام جابجایی میز کار خروج از آپارتمان نخواهید داشت . اگر در هنگام جابجایی موانعی پیش رو داشته باشید مثل درب مس توانید به طور موقت ان را بردارید تا کار جابجایی و خروج میز آسان شود .

در هنگام جابجایی میز کار بهترین کار استفاده از آسانسور می باشد در این موقع هم سنگینی میز کار را متحمل نخواهید شد و. هم میز کارتان بدون آسیب دیدگی و خطر به پایین آپارتمان خواهد رسید تا نیاز به طی کردن پله ها نباشید .

در صورتی که آسانسور ندارید باید در هنگام جابجایی میز کار احتیاط کنید و تا حد امکان پله ها باید گسترده باشد . اگر احساس می کنید قادر به جابجایی میز کارتان نیستید در این موقع از یک شرکت باریری جابجایی و حمل بار کمک بگیرید .

پس از طی کردن تمامی مراحل جابجایی میز کار و انتقال آن به پایین آپارتمان نوبت به حمل درون ماشین باربری می رسد که باید از سطح شیب دار کمک بگیرید تا به طور آسان به داخل ماشین حرکت کند . در آخر کار میز زا در داخل ماشین محکم جا دهید با ریسمان یا تسمه ثابت نگه دارید تا در هنگام حرکت ماشین حمل بار آسیبی به میز کارتان وارد نشود .

برچسب ها: , , , , , , , , , ,


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو جابه ,جایی ,جابجایی ,بندی ,بسته ,سنگین ,جابه جایی ,بسته بندی ,هنگام جابجایی ,امکان دارد ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ | فاز تو موزیک، متن آهنگ و ترانه سیستم همکاری در فروش لیان آنلاین دمو طراح |طراحی سایت | طراحی لوگو | طراحی ربات تلگرام دانلودها معرفی کالا اشپزی بیگ گو