معرفی منطقه آزاد انزلی

انزلی به عنوان بزرگترین بندر در قسمت جنوب دریای خزر، دارای قدمتی  طولانی در حمل و نقل بین ایران و اروپا. می باشد

واقع چهل کیلومتر مربعی بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی یک جایی مناسب جهت ذخیره سازی، ترانزیت می باشد، و دوباره حمل و نقل اجناس به آسیای مرکزی می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و برتری های منطقه آزاد انزلی از منابع انسانی ارزان و وارد کار در صنایع کشاورزی و مابقی خطوط تولید و امور تجاری. منطقه آزاد انزلی می باشد در کنار خط ساحلی جنوبی دریای خزر قرار گرفته  است. در این منطقه تجاری، امور مربوط به حمل و نقل و شیلات 350 و 160 سال پیش از تاریخ بوده است. انزلی بشهرستانی است در برای نخستین بار در ایران جهت لذت بردن از نعمت برق در سال 1900 میلادی شده است و دو سال قبل از آن بود که شبکه ارتباطی تلفن و  پل و  کاخ و برج و ساعت و ساختار موج شکن و فانوس دریایی و اسکله و حیات وحش پناهگاه و بندر انزلی تالاب  بین المللی پوشش 18،000 هکتاری با پرندگان دریایی و نیلوفرهای آبی، زیادی از جزایر کوچک و بزرگ، بازاذهای هفتگی محلی بازار، و سواحل ماسه پر زرق و برق در بین جاذبه های توریستی و آثار تاریخی بندر انزلی به چشم می خورد.

در میان پنج کشور همسایه دریای خزر، ایران و بندر انزلی یکی از شلوغ ترین بنادر می باشد و آن را عظیم ترین بندر در شمال ایران می دانند. این است با توجه به محل زندگی خود را در راه ترانزیت شمال و جنوب و کشورهای جنوب شرقی آسیایی و  کشورهای خلیج فارس و جمهوری های آسیای میانه و  روسیه و اروپا در نظر گرفته زیادیمهم می باشد.

ویژگی های جغرافیایی و مزایای ثبت شرکت در انزلی

منطقه آزاد انزلی در امتداد کریدور ترانزیت شمال و جنوب بین المللی واقع شده است و  به عنوان راهرو حمل و نقل  آسیا و اروپا از قرن بیست و یکم بوده است. از طریق روسیه، این راهرو متصل به هلسینکی بندری در شمال اروپا به بنادری در شمال و جنوب دریای خزر و بنادر خلیج فارسی و سپس به کشورهای جنوب و شرقی آسیا.

لذت بردن از جایگاه برتر به دیگر بشریت مقرر گردیده دریای خزر متصل می باشد.
نزدیکی به بنادر آستراخان و لاگان در کشور روسیه، در ترکمنستان، در قزاقستان و کشورباکو در جمهوری آذربایجان است.
داشتن دسترسی به بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع از روش راه های آبی مناسب می باشد.
نزدیکی به فرودگاه بین المللی شهر رشت و در اختیار داشتن تجهیزات ناوبری کامل می باشد.
در حال نزدیکترین مناطق آزاد به تهران و همچنین غیره صنعتی و مراکز پر جمعیت ترین عنوان بازارهای هدف می باشد.
به طور کامل از حیث مساحت مشخص و داشتن تمام اطلاعات جغرافیایی سایت
نزدیکی به عظیم ترین ذخایر نفت و گاز در کل دریای خزر.


دیجیتاااااال انزلی ,آزاد ,جنوب ,دریای ,بندر ,منطقه ,منطقه آزاد ,آزاد انزلی ,بندر انزلی ,کشورهای جنوب ,باشد نزدیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

din وبسایت شخصی کاظم بنی اسدیان دانلود فایل های کمیاب nyazh مهندسی کنترل